Sunday, January 23, 2011

Gigitan asmara @ Love bite bilang org tawau yg boleh melumpuhkan !!mesti baca..

Entry kedua ku pada hari ini.belum lagi ya sampai sejam aku berblog.terasa best plak rasanya..tapi penat tukar-tukar setting ba.blog pun macam apa suda.ndak apa, bilang orang pelang.






eh berbalek dengan tajuk enrty tu..aku tadi baca2 news la di harianmetro online, jumpa pulak satu berita pasal love bite ni.adehh..ada juga bahayanya ya.ba aku kasi kongsi la dengan kamu ya, berita tu..ni aku copy paste jak dari FB ku..hehehe..senang kerja..


*cemik:na na na na na.siapa2 yang sukak buat lop bite tu..berenti la buat.bahaya untuk kesihatan.sudala jelek di pandang mata.astagafirullahulazim.

AUCKLAND: Seorang wanita dilapor separuh lumpuh selepas mengalami serangan sakit jantung akibat gigitan asmara yang dilakukan kekasihnya.

Kejadian itu dikatakan yang pertama seumpamanya pernah dilaporkan. 
Wanita yang yang tidak disebutkan namanya, dimasukkan ke hospital di Auckland selepas tidak dapat menggerakkan tangan kirinya selepas kejadian itu. 

Doktor mengesyaki dia diserang sakit jantung tetapi pada mulanya tidak dapat mengesan puncanya.

Mereka kemudian mendapati kesan gigitan asmara pada bahagian kanan lehernya. Di bawah kesan itu, mereka menemui punca serangan sakit jantung berkenaan - kerosakan pada pembuluh darah pembentukan darah beku akibat gigitan asmara itu.

Darah beku itu kemudian mengalir ke jantung mangsa, menyebabkan dia mengalami strok. - DM

p/s:aduii apa di dapat dengan love bite...enak  oren kan kau rasa?nah...pengajaran untuk kita di sini, benda yang sedap itu, itu jugak la yang paling banyak penyakit nya.ambek la ba sikit moral dari cerita orang putih ni..bukan mau  memandai2..tapi sama2 la kita pikir-pikir ya.


No comments:

Post a Comment